MEDŽIOKLĖ (2020) / THE HUNT

Medžioklė Online

Nicko Cuse’o ir Damono Lindelofo scenarijuje „The Hunt“ trūksta tikro politinio kąsnio. Tai gali atrodyti keista. Galų gale, filmas yra apie liberalų elito grupę, kuri medžioja dešiniųjų pažiūrų grupę, atrodytų, dėl sporto (kaip jūs tikriausiai girdėjote po to, kai jo išleidimas Medžioklė Online buvo atidėtas, po tam tikro nepalaikomo pasipiktinimo iš dešiniųjų išpardavimų, taip pat Prezidentas užsiminė, kad jo šalininkai gali reaguoti žiauriai (arba atvirai raginti tą smurtą, atsižvelgiant į jo aiškinimą, jei jis bus paleistas). Tam yra priežastis ir tai turi mažai ką bendro su kairiosios dešinės ar demokratų ir respublikonų takoskyra šalyje.

Filmas Medžioklė Online

Čia esanti politika dažniausiai yra „dūmų ekranas“, skirtas nuslėpti svarbiausią istorijos posūkį, kuris atspindi viską, ką mes manėme apie piktadarių motyvus. Todėl filme yra visas politinis turinys, todėl turime stebėtis, kodėl jis čia yra.

Tai nereiškia, kad Cuse’as, Lindelofas ir režisierius Craigas Zobelis turėjo vengti tokios medžiagos. Priešingai, sakoma, kad filmų kūrėjai turėtų turėti savo įsitikinimų drąsos. Jei jie nori papasakoti iš prigimties politinę pasaką, apie grupę iš vienos politinės takoskyros Medžioklė Online pusės medžioja ir žudo žmones iš kitos, jie turėtų tai sugebėti. Jie turėtų jaustis nesiskyrę, vienpusiški, žemi, apatiški ar atstumiantys dėl visos netvarkos, kurią šioje šalyje išgyvena dabartinė politinė padėtis. Jie turėtų pasinaudoti savo teise pasakyti bet ką, ką nori pasakyti, bet kokiu būdu jiems leista tai pasakyti.

Kitaip tariant, jie turėtų sukurti tą filmą – kad ir koks jis būtų, nesvarbu, ką jis sako, vis dėlto nori pasakyti tuos dalykus. Ko gero, problema yra ta, kad jie nepadarė to filmo. Jie Medžioklė Online vietoj to sukūrė gana paprastą trilerį, kurio istorija buvo bent jau tokia sena kaip Richardo Connello apsakymas „Pavojingiausias žaidimas“, kuriame politika iš esmės yra puošyba – prieštaringai vertinama ir galimai uždeganti puošyba, taip, bet puošyba vis dėlto.

Tai taip pat prasideda taip pat. Po trumpo tekstinio pokalbio, kuris, matyt, patvirtina prielaidą (grupė turtuolių juokauja apie interneto vaizdo įrašą ir tada sako, kad jie savaitgalį laukia medžioklės „apgailėtinų dalykų“), mes esame lėktuve privačiame lėktuve. Žmogus, pabudęs Medžioklė Online iš narkotikų sukelto miego, patenka iš lėktuvo galo, o pora keleivių jį žiauriai nužudo. Kamera pereina nuo mirštančio vyro prie jaunos moters, kuri vėliau atsibunda miško viduryje.

Medžioklė Online
Medžioklė Online

„Žaidimo“ įžanga ne kartą žaidžia savo žaidimą. Pastebime, kad jauną moterį vaidina Emma Roberts, taigi, aišku, ji yra mūsų pagrindinė veikėja. Vis dėlto ji nėra, o filmas tai Medžioklė Online aiškiai paaiškina praėjus kelioms minutėms po jos pristatymo. Tada mes sekame gražų ir drąsų vaikiną, kuris rizikuoja savo gyvybe dėl kito medžiojamo. Jo, kaip de facto didvyrio, vaidmuo baigiasi dideliu sprogimu, kuris tęsiasi ir tęsiasi, kol nebeliks visų akivaizdžių herojų ir geriausiai atpažįstamų veidų.

Mes likome su Crystal (Betty Gilpin), kuris skamba žiauriau, nei buvo numatyta. Ji yra intriguojantis veikėjas – Misisipės karo veteranas, kuriam nerūpi politika ir klesti nuolat spaudžiant žmones, bandančius ją nužudyti. Be to, Gilpinas vaidina ją kaip Medžioklė Online apatišką, bet užkietėjusią moterį, už jos akių žvelgdamas į mirtiną piktadarį. Likusį filmą ji vengia aptikti, aplenkti savo medžiotojus ir žudyti juos negailestingai efektyviai.

Kalbant apie tą politiką, jie čia taip pat yra sublizgėję ir turi tiek pat subtilumo, kiek kraujo purslai ir nuniokoti kūnai, kurie užpildo filmo veiksmo sekas. Pakelės degalinėje, kur medžiotojų grupė bando gauti pagalbą, savininkai, kurie, pasirodo, yra medžiotojai (ir kurie vėliau rengia diskusijas apie „politiškai korektišką“ terminologiją), žudo išgyvenusius žmones, bet ne prieš pasiūlant Medžioklė Online vienkartinį įklotą jų galutinei aukai: „Beje, klimato pokyčiai yra tikri“. Gary (Ethanas Suplee), kuris šiek tiek išvengė pradinio skerdimo ir etikečių kartu su Crystal, eina į neviltį, užpildytą interneto lingo, kad aprašytų sąmokslo teoriją – dabar, matyt, ne per daug sąmokslą – kad būrys liberalų medžioja žmones kaip jiems įdomus.

Tiesą sakant, čia yra kažkas žinios – apie tai, kaip toli žmonės nori eiti patvirtinti savo politinį šališkumą, net jei faktai yra neteisingi ar neteisingi. Tai yra būtent tokia pamoka, kurios galime tikėtis iš tokio filmo, kuriame politika vertinama kaip ornamentika Medžioklė Online ir, atrodo, nesuprantama, kad jos primygtinai kaltos abi pusės yra panaikintos dėl to, kad tik viena pusė čia yra pateikiama kaip sociopatiniai žudikai.

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *